8/22/2015

Yazlık Salaş Elbise Dikimi

Bu sıcaklarda giyilebilecek tek şey sanırım :) 




Kalıbını kendi giydiğim bi elbisemi kumaşın üzerine koyarak çıkarttım 👍🏻





Beden kalıbını çıkarttıkdan sonra sıra boyun ve kollarda ;




Kumaşınızı mutlaka iğneleyerek dikin kayabilir 


Kol kısmını diktikden sonra zikzak ayarı ile overlok çektim ; 



Şimdi sıra kol kesiminde ; 



Bunuda elbiseden yardım alarak kestiğim için kolun hem üstünden hem altından dikiş yapmam gerekicekti. Ben üstten dikiş sevmediğim için kestiğim kalıptan tekrar 2 tane daha kol kestim ;




İşte şimdi üstten dikiş gerektirmez 👍🏻


Alt kısmını dikiyoruz ve overlok çekiyoruz ; 



İki kolda hazır ; 


Şindi kumaş ters halde iken kolları iğneleyerek gövde kısma takıyoruz ;



 Dikip overlok çektikden sonra kollarda hazır :) 



Son olarak üst, kollar ve en alt kısmı iki kere kıvrılır ve ütü basılır işte elbisemiz hazır ;) 


































9 yorum:

  1. Bayağı ayrıntılı anlatmissiniz.

    YanıtlaSil
  2. Bayağı ayrıntılı anlatmissiniz.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık güzel olmuş tesettürlü bayanlar için çok pratik dik dik giy bende beklerim

    YanıtlaSil
  4. Kıyafetten kalıp çıkarırken kıyafeti tersine çevirin
    yarım beden katlayın sağ ve sol orantılı olmaz
    tesettürlü için de yaka oyuntusu fazla olmuş ama ellerinize sağlık bu bilgiler

    YanıtlaSil
  5. Himm sanirim artik elbise dikebilirim tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  6. Anlatım çok güzeldı. başka modellerdede aynı anlatım olursa benim gibi acemi olanlara çok yardımcı olursunuz sağolun

    YanıtlaSil
  7. Yaka ne oldu onunla ilgili hiçbir detay anlatılmamış

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş eline sağlık detaylı bir şekilde anlatmışsınız İyi günlerde giyinin

    YanıtlaSil
  9. Ben çok beğendim emeğinize yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil