8/22/2015

Yazlık Salaş Elbise Dikimi

Bu sıcaklarda giyilebilecek tek şey sanırım :) 




Kalıbını kendi giydiğim bi elbisemi kumaşın üzerine koyarak çıkarttım 👍🏻





Beden kalıbını çıkarttıkdan sonra sıra boyun ve kollarda ;




Kumaşınızı mutlaka iğneleyerek dikin kayabilir 


Kol kısmını diktikden sonra zikzak ayarı ile overlok çektim ; 



Şimdi sıra kol kesiminde ; 



Bunuda elbiseden yardım alarak kestiğim için kolun hem üstünden hem altından dikiş yapmam gerekicekti. Ben üstten dikiş sevmediğim için kestiğim kalıptan tekrar 2 tane daha kol kestim ;




İşte şimdi üstten dikiş gerektirmez 👍🏻


Alt kısmını dikiyoruz ve overlok çekiyoruz ; 



İki kolda hazır ; 


Şindi kumaş ters halde iken kolları iğneleyerek gövde kısma takıyoruz ;



 Dikip overlok çektikden sonra kollarda hazır :) 



Son olarak üst, kollar ve en alt kısmı iki kere kıvrılır ve ütü basılır işte elbisemiz hazır ;) 


































2 yorum: